Wednesday, February 17, 2010

Tak Sihat...huhu


Hari ni aku xberapa nk de mood la..sakit perut sengugut yang teramat la sangat. Seperti biasa la aku ngan sengugutku ini..sampai nk duduk pon xselesa...makan pon xlalu sangat...huhuhu

Kekadang tue aku bawa tidur aje. Bangun baru la rasa lega skit...kenapa la aku selalu aje begini??? Adakah disebabkan ini aku ssh nk mengandung...!!! Ntahla...aku pon xtau la jawapannya...hanya sabar menanti kehadirannya dalam hidup aku & hubby...hope tahun nie membawa makna pada kami sekeluarga....mak mertuaku begitu teringinkan cucu...mcm ner lagi yang harus aku buat...adakah aku kena cuba berubat secara tradisional?? Takutnyer dengar....TIDAKKK...!!!! Aku nie bab2 nie mmg penakut la skit...tapi untuk bahagiakan family aku kena cuba juga...nasib baik hubby aku memberi kerjasama yang baik...tak la menekan aku sangat....mula2 tue xde la stress tapi bila tiap2 bulan asik kena tanya aje..aku pon dh xtau nk jawab apa lagi....huhuhu...sabar aje la jawabnya...

Ya Allah Ya Tuhanku....berikan la kami cahaya dalam rumahtangga kami supaya semua org gembira & kami pon bertambah bahagia dengan kehadirannya....Amin.

4 comments:

yazid on 4:18 PM said...

pelan2 nnt tu, akan datangla rezeki itu
jika ingin berubat cara tradisional, pastikan berjumpa dgn doktor moden dahulu
kekadang orang cakap, jika emosi cam tak stabil pun mgkn faktornya juga

bykkan berdoa dan mendekatkan diri kepada tuhan yang maha pemurah
anggap ni adalah satu ujian rumah tangga akak

julie@julianamnoor on 1:49 PM said...

amin untuk aku jugak..

yana2605 on 1:35 PM said...

amin..aku doakan ko cepat2 mengandung..

Cupu on 4:46 PM said...

TenQ yana...

Juli sama2 la kita mencuba...:D

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816