Friday, October 23, 2009

Gurau senda di petang jumaat...bersama Baby H


Baby H lagi....biasa la aku akan men ngan budak kecik ni la...selalu mai bilik aku nk men mouse aku, then tgk kartun...tue la fav dia klu g blik aku...klu aku bg kertas...habis dia conteng sampai kertas dlm tong sampah pon dia kutip nk wat conteng2.....paling suka skang dia dh pandai cakap skit...de jerk yang dia nk cakap....pastu bunyi kureng jelas skit la....xpe baby H, bonda leh paham....

Ari ni dia wat muka comel xmau amik gambar la konon...tapi bila kamera on aje...terus beraksi gittuuuuu....tgk la dia...mata xlepas pandang kamera tue.... Makin hari makin panjang ambut dia yang halus tue....xlama lagi aku ikat tocang la plak....mesti lagi comel baby H kan???

Bila cakap sayang bonda...pandai dia cium aku...ni aku ajar macam ner nk wat peace plak...tapi tangan dia masih halus lagi & dia xpandai nk buka dua jari aje...mesti semua jari kuar sekali...hikhikhik....kelakar aje aku nengoknya...

Lagi satu perkembangan baby H nie....dia dh makin nakal & suka buli Amir...sian Amir dia xbalas pon klu baby H buat dia....kekadang tue kelakar gak tgk gelagat depa dua ni kat dlm nursery tue....ade aje yang menangis.....Tapi tue perkara biasa...budak2 yang dh dpt jalan ni mmg dia nk explore semua yang ade kat keliling dia...suka meniru gaya org dewasa...so kena la berhati2 klu depan depa ni...satgi depa tiru plak....bahayeeeeee...!

Kalau tiru yang baik xpa...takut tiru yang xbaik...nayaaaaaaa...sapa mau jawab...hahahahhaa....baby H pon aku nengok dia pandai dh tiru gaya aku posing....nampak aje kamera dia automatik pose manja...hehehe..comel sangat...

Okla...sje nk story pasal baby2 yang de kat PRN nie.....itu aje. Hehe...........Wassalam.

2 comments:

Anonymous said...

Comel la budak ni? anak u ke?

Cupu on 12:38 PM said...

Mmg comel tapi bukan anak saya...
Anak kawan opis saya...hikhik

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816