Thursday, October 1, 2009

G Hotel


Meja untuk surfing internet or doing work
Tempat tidur yang selesa sangat..hehe
Kerusi rehat view laut & nonton TV
Tempat tok melihat diri sendiri....lalala
Nie toilet yang boleh diskodeng...berhati2 la..hahhaa
Tab mandi yang best bangat..aku xtry lagi...huhuhu

Inilah G Hotel yang begitu mewah sekali...agaknyer semalam berapa ratus la nie...mewah sangat aku tgk. Tapi yang penting aku dh dpt masuk hotel nie...TenQ Hubby...sbb dia la baru kami merasa tido kat sni. Tapi sian kat hubby dia mai sni bukan dpt rehat pon..kije aje...kul 11 mlm baru balik bilik tidoo...smlm aku tunggu dia last2 aku yang tertido..dia ketuk2 bilik aku xdgr sbb aku kunci dri dlm kalu x mmg dh boleh masuk...kat setengah jam dia dok depan pintu...aku buka2 pintu terus mengamuk kat dia...padahal aku yang lock pintu tue...sorry sayang...i forgot..hehehe.

Apapon aku suka sangat...dapat juga merasa tido kat sana walaupon sekejap....poas hati la. Tapi klu kami nk g tdo sna saje2 mmg xmampula...mahal bangat semalam sampai cecah ratus2 ringgit...Syukur atleast dpt merasa mcm ni..free lak tue...hehe

Thanks to Atip & Apes...sbb hantar aku kesini smlm...tenQ2...Gambar2 korang aku dh up kat facebook..tgk kat sana erk....muahks!!

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816