Sunday, August 30, 2009

Berbuka Puasa di rumah hardcore & keluarga


Najwa yang comel + nakal
Tgk tue apa yang dia cuba nk wat lepas ni...hehe

Hari ni aku dijempot buka pose umh nik & hardcore bersama family dia...waduh2 agak terkejut aku tgk makanan yang dihidangkan...begitu banyak sekali & memang enak2 belaka. Kalau makan kat kedai ni mau lebih dr RM50 tau...Ayam masak merah, udang masak kunyit, Sup daging, Dalca & nasi beriani ke nasi minyak aku pon xtau..tapi mmg sedap gilazzz la. Sampai aku rasa berat nk bangun sbb dh penuh sgt pewottt ni...mak & abah hardcore pon ramah2..tu yang sempoi sekali la....tapi yang kami xtahan nk ketawa tue..gelagat si najwa yang xboleh dok diam..ade aje menda yang dia nk pegang la, nk tendang la.....makin buas dh dia ni...xlama lagi dapat jalan mmg habis la ko nik..kena la ko jadi pengawal dia lepas nie...hahhaha..jeles aku tau...tomey ank ko...pandai wat muka lak tue....paling aku suka lesung pipit dia....gerammmmmm.....

Anyway, tenQ Nik & Hardcore...i suka sangat makan2 nie...makacih juga ya....hehhee

Agar2 buah-buahan...lazatnyer...pandai mak ko wat nik...aku baru tgk kat Jurnal Rasa & nk try wat agar2 ni..tau2 mak hang dh wat...hahhaa...best2...

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816