Friday, July 10, 2009

Pizza Hutt Sg. Dua


Oyen dan pizzanya...hehee

Hari ni kami g makan pizza hutt kat Sg. Dua. Dah lama xmakan pizza kan? Dr. Foon & Yen ajak g lunch together2...mula2 aku xde mood nk g..tapi hari ni aku dh back to normal... (hepi semula...) bukan apa pon...mood down jerk semalam. Masa Yen invite tue, aku mmg xde mood nk pikir apa2...jadi bila hari ni ditanya semula pasal nk g mkn2 ni...aku ok jerk nk join...hehe

Nazirah & Oyen menanti kehadiran makanan yang dipesan...haha

Biasalah aku mmg xboleh klu xamik gambar kan...laki aku pon join...yang comel lote sebelah aku ni Ani...jarang kami makan bersama...best juga kan makan ramai2 ni...

Nie plak Yen & dr. Foon Kin...peneraju utama program makan2 nie

Yen & Dr. Foon Kin, mekacih sbb blanja kami makan hari ni. Banyak giler kami makan sampi kekenyangan...mata jadi kuyu jerk. Nie pon ade rasa nk titonn tau. Hehehe...TenQ so muchh yaaa...

ok...dada. Nak sambung kije aku plak....hehehe. Wassalam...

1 comments:

Cupu on 3:00 PM said...

Geng sorry la i wat effect "hitam Puteh" kat gambar ni..
cahaya belakang terlalu banyak la
nk edit pon ssh...
hehehe...

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816