Sunday, July 12, 2009

New Shawl


My new shawl....murah jerk tapi nice kan?? aku ni dh gila ngan shawl plak. Pantang tgk nk bli...hehehe...Kat Magicshawl pon aku de booked tpi tunggu gaji la baru dpt tu shawl...eheehe...yang ni shawl bli satu percuma satu...tau berapa hargenyer? RM10 tok dua....bestkan? terus dpt dua sekali...lagi satu aku xpakai lagi...nnt la erk....hehhee (akan aku update nnt erk...)

Shawl2 aku dh melambak...dri ade satu dua jerk..skang aku rasa dh lebih dr 20 pasang....banyak giler...smpi xcukup almari nk simpan. Membebel laki aku tgk...dia siap ckp nnt buat lelong...mana yang xpakai tue...semak jerk...(jeles la tu...) hehehe..........

Paling xsabar ni nk pakai shawl ala2 yuna plak...hehe...hope dpt la nnt kan. Gila2...shawl..shawl...

3 comments:

Anonymous said...

shweet la
pandai awak pakai shawl
semua pic awak nmpk comel je

Cupu on 2:58 PM said...

meacih...
dulu pon saya xpandai pakai shawl ni
tpi sbb minat saya cuba juga la
lama2 jadi suka plak...
ni la result dia...
skang saya ajar kawan2 saya plak
diorg pon dh mula suka shawl2 mcm ni
hehehee....

Anonymous said...

cantek
dah banyak berubah
dulu comot aje

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816