Thursday, April 30, 2009

Good News


Hari sabtu nie my family nk datang sni...actually sbb dh rindu sgt ngan ank diorg yang comel nie...muahhahha. Perasan kejap erk. Ermmm...Aku tension skit la ri ni sbb kije banyak xsiap pastu semua nk kena siap by today. Esok rakan2 aku akan g ke lenggong camp ade aktiviti kat sna...aku xpegi la..cuma support diorg jerk..hehhee tapi seronok gak walaupon stress n penat. Yang paling best printer kesayangan kat bawah ni jam plak tadi...nasib bantuan segera diberikan oleh abg technicion tue. Jangan marah la abg oiii...biasa la printer dh uzur...hehehe

Akhirnya kije aku beres juga dengan bantuan kak ida, yani, kak jan, n abg chik...hehhee
macih semua yang membantu....sayang korang semua.

Anyway skang aku ngah print sijil...sambil2 tue aku menaipla kat blog aku nie..xsempat nk update...hehhe....

ok...daaa..

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816