Monday, April 20, 2009

Cont. Weekend




Hahaha...skang kita update tok ari ahad punya citer plak...hehee...hari ahad 19.04.2009 aku g berkelah kat sg sedim...best ooo tapi agak merbahaya untuk kanak2 la sbb air dia arus deras...aku sendri xberani nk g tengah takutt tergelincir plak...tapi ade juga la untuk kanak2 tempat yang kurang skit arus dia...cuma kureng le..tapi tempat ni sesuai untuk aktiviti lasak mcm kawan2 kita nie...diorg berkayak dalam arus deras tue...syokkk ooo....



Mcm bestkan??? tapi aku ni penakut...xpayah la. Silap ri bulan satu tempat ni dgr aku menjerit jerk....last2 jatuh dlm air...lemas padan muka...hehehe. Aku datang sni aku masak nasi lemak. Memang hajat nk berkelah n mandi manda ni dh lama. Cuma xberkesempatan jerk...akhirnya dapat juga g sni. Jauh juga tempat ni kat Kulim Hi-Tech tapi dalam lagi. Tempat nie jauh ke dalam kampung...tapi xde la takut sgt mcm Bukit Hijau...hehe aku dh smpi bukit hijau tau..tempat dia dalam ladang kelapa sawit...horror giler...sapa tau jalan dia pon sunyi..tapi de tempat berkelah n chalet kat dalam tue...eeee...tapi aku suka sedim lagi la...xtakut sgt....huhuhuhu



Tengok la tue...sukanyer sayang aku mandi...dia xpoas sbb xdpt berenang...hehe...sian dia...air deras mana leh berenang....setakat menyelam tue boleh la...heehehe...


2 comments:

Ahtung on 3:06 PM said...

sobar yo la...ponat den komen panjang2 internet ni mengong...seronok mandi kek sedim nih...mandi yo la...nak beronang tak buleh...sakit badan den nie ah...kalau nak ikutkan hati den nak yo mandi kek kolam ronang...lagi puas...(takdo kojo ko komen2 nih?) "nak sambong wat kojo la nie!"...huhuhu

Cupu on 3:19 PM said...

Muahhahaa...ni bobonar nk cakap nogeri nie...meh belajo ngan wan den. Nnt xlopeh lidah nk berkato2...hhahaha

Apa kes nie? Nie pasal tgk citer smlm la ni arja lee (gay boy) ngan shah (danny) berlakon smlm kat prima. Cakap nogeri pon xberapa nak betol..kena belatih lama skit nk ckp nogeri nie...tergeliat lidah tue nnt....hehehe

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816