Monday, November 3, 2008

Enjoy my weekend


Sabtu : 01-11-08



Aku jalan2 kat Telok Tempoyak tgk kampung nelayan. Cantiknyer tempat ni. Mmg sesuai klu nak release tension tau! Nyaman jerk udara kat sini. Sambil boleh tengok org memancing ikan. Aku ngan edy siap sembang ngan sorang pakcik cina ni. Dia dok mancing ikan kat situ. Dia kata klu dalam kul 6.30 ptg boleh tgk matahari terbenam kat situ. Malam lagi cantik pemandangan kat situ. Lagi best boleh makan ikan segar2 kat sni. Nak masak stim ker, 3 Rasa ker atau bakar pon boleh. Huhuhuh....

Ahad : 03-11-08
::Bukit Bendera
Aku teringin nk g bukit bendera nak naik titi gantung tapi malangnyer hanya boleh naik separuh jerk. Atas masih tutup sbb tgh buat renovation. Huhuhu...alang2 dah sampi kat sna naik jerk la setengah jalan pon. Janji dapat tgk permandangan cantik dari atas bukit. Hehe....

Hari yang cerah untuk kami yang ceria. Tengoklah langit biru sungguh cantik. Nasib baik la xhujan hari ahad nie. Dapatlah jalan2 dengan seronoknyerrr.....Tapi bila aku balik umah budak2 umah kata sungai dua ujan lebat. Memang menakjubkan ciptaan tuhan kan. Walhal dalam pulau yang sama cuma cuaca berbeza. Alhamdulillah....Aku dapat juga jalan2 sana sini...hehee

:: Toys Museum
Lepas turun dari bukit bendera kami meneruskan aktiviti kami ke "Toys Museum". Mula2 ingat menarik sangat musium nie. Dalam pemplet nampak cantik sgt. Tapi bila dh masok dalam...rupa2nyerrrr semua toys tue dalam bekas palstik lutsinar jerk...huhhuu kira bole la dikira cantik mainan2-nannyerrr...hehe



Nampak real x kami bergambar ngan karekter2 kartun yang ade nie...hehe
:: Botanical Garden
Masa untuk melepak2 kan diri di taman yang indah ini. Hehe....nak amik gambar bebanyak tapi bateri kamera dah habis plak. So, ni gambar amik guna handphone jerk lah...huhuhuh
Asalnyer nk g Taman Belia tapi xramai sangat orang kat sini so, kami lepak Taman Botani la. Kang kena tangkap basah plak berdua-duaan di taman nie...hehehhe....


Syukur aku ke hadrat illahi dengan keindahan alam yang kau ciptakan untuk kami....

2 comments:

gal on 3:46 PM said...

ko mmg sesuai berdua2.dua2 kaki merayap di hujung minggu.hehehhe:p

my-

apis, atip, balqis on 5:42 PM said...

woit.. ni yg aku marah ni.. gi tak ajak.. hhehehe

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816