Friday, October 31, 2008

Feringgi lagi...




Sabtu lepas aku kije ot, siap jerk kije semua aku, edy, apes & atip g umah encik Mann de makan2 sempena besday anak2 dia dan sekali gus la open house tok hari raya...hehe. Kami sampai awal sangat sampaikan makanan pon xsiap hidang lagi. Hbis makan2 dlm kul 6.30 kami balik umah masing2 la. Malam plan nk kuar sama2 g batu feringgi. Sje la sbb esk ngan lusa cuti. Hehe...



Nie la muka apes ngan anak kesayangannye balqis aqilah yang comel tapi moody. Sama mcm mak ngan abah dia la. Hehehe....Masa ni Qis de mood baik nk senyum2, klu x ssh nk tgk muka dia sengih mcm nie...masam jerk....huhuhuhu




Nie la pic2 yang dapat dicapture sebelom balqis tdo...hehe. Dia suka kejap ngan mainan tue, pastu xnak plak. Hehe....tapi aku suka layan budak ni...gerammmm sgt2. Comel xingat. Hehehe...



Tgk la gaya apes yang menayang lubang .....hahahhaa Xsenonoh la mamat nie...pastu gambar sebelah cover macho la plak...poyosssssssss jerk. Seterusnya muka kebapaan plak...Lastly tgk la anak dia...like father like daugther la kan? hehehhe....anyway congrats sbb akan jadi bapa lagi sekali...hehe jaga atip bebaik tau. Huhuhuhu.....

2 comments:

apis, atip, balqis on 12:06 PM said...

sweetnyer kawan aku yg sorang ni... siap masukkan dalam blog dier lagi.. terharu aku.. hehehehe.. nanti pass kat aku gambar tu ek, aku nak simpan gak... anyway thanks paksa aku ikut malam tu.. kalau cancel pergi malam tu mesti takder memory best centukan.. sayaaang kat ko!!!

Cupu on 3:58 PM said...

Hehehe...aku bukan paksa tapi aku majuk jerk sbb ko selalu ngelat jerk klu nk kuar reramai....hehehe...nak berkepit ngan apes jerk skang kan?
hehehe...aku paham. Anyway thanks sbb sudi kuar malam tue juga. Asalnye apes yang ajak, tapi bila mlm tue nmpak aku plak yang beiya-iya...huhuhuhu...Semoga ko sentiasa bahagia kawanku. Jangan nakal2 sgt sian kat laki ko tue. Ok?

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816