Monday, August 18, 2008

TenQ Sayang


Inilah surprise dari sayang untuk aku pada hari jumaat yang lepas. Aku tak sangka dia masih lagi romantik seperti dulu. Aku ingat dia dh lupa saat romantis masa kami mula2 bercinta dlu. Aku jadi makin sayang padanya. Walaupon aku pernah terasa hati dengan sikapnyer tapi aku tak mahu kehilangan dia dri hidupku. Dialah tempat aku meluahkan segalanya, bermanja dan kawan yang paling sporting yang aku de. Sayang mmg sempoi la. Suka melawak...tpi melawak menyakitkan hati...hehee but i like. Muahkkksss!

Sarange my love.

Hanya kamu yang bisa membuat hatiku berdegup kencang. Aku suka bila lihat kamu tersenyum. Semoga kita sentiasa bahagia. Apa juga yang sayang rasa ayang buat tak menyenangi hati sayang bgtau ayang tau. Jangan pendam dalam hati. Ayang tak nk sayang simpan jerk smuanya. Kita open our mind...bincang dari hati ke hati baru lah kita semakin mengenali antara satu sama lain. Ok bebeh! hehhe...

Ayway...i like so much the present. TenQ 100x....hhuahuahuhauha...

Nnt besday ayg bg lagi erk :p (ayg nk lagi besar dr Pooohhh ayg...hehee)

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816