Tuesday, April 5, 2011

Kempen....hik3


Hari minggu yang lepas aku dok kat umah sesaja...mula la terpikirkan idea yang merepek2 dan suka2 la berposing sambil pegang kertas...tukang mengambil gambar, siapa lagi klu bukan my hubby....bila dh xtau pa nk buat kami mmg suka buat kerja2 merepek gini.... hik3

Kata2 tue tercetus sbb aku kije pon mmg terdedah dengan perkara begini...so apa salah aku cetuskan skit mana tau boleh beri kesan dan peringatan pada kawan2 aku yang merokok....."Kempen Sokong Kawasan Bebas Asap Rokok" hihihi.....
Gambar diatas ni aku tuju khas buat suami tercinta sbb dia berjaya berhenti merokok...demi aku...hihihi.... Apapon terima kasih padanya kerana membuktikan kasih sayangnya padaku....Syukur alhamdulillah....:D

Kepada kawan2 semua...jika sayangkan isteri, anak dan keluarga anda...Berhenti Merokok...!!!

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816