Wednesday, February 2, 2011

Gong Xi Fa Cai


Hello...semuanya mesti gumbira sbb dpt 4 hari cuti kan?? Apa  lagi jom la kita balik kampung....jumpa ibu & ayah kita...dikesempatan mcm nie la best klu nk balik...meriah tapi kena berhati-hati semasa memandu di jalan raya ye...elakkan kemalangan...pandu perlahan tapi sampai ke destinasi dengan selamat...kan kawan2? So, disini aku mengucapkan "Gong Xi Fa Cai" pada semua kawan2 berbangsa Cina & jiran2 aku di Kajang...keliling umh aku jiran berbangsa Cina...mesti dpt banyak buah limau...ho yeeahhh..best2...Xsabar nie nk balik tapi kena tunggu esk baru bertolak balik...ri ni masih di penang lagi....Kepada yang terpaksa kije tue..xpa la kan dapat double gaji..kije la rajin2 ye....rezeki tue...hik3....

Apa yang menarik setakat 2011 nie ye?
1. Aku dh plan matlamat aku dan hopefully tahun nie tercapai la 2-3 kan?
2. Untuk Syadiehearty Photography: 1 Job (done) 1 photoshoot pakaian yang ditaja (done) Syadiehearty   FanPage (done)...cume syadiehearty.com (not done yet) bilakah agaknya?? hik3
3. Anak (tunggu rezeki dr Allah s.w.t yang sememangnya sudah ditentukan olehnya...kita berusaha aje...huhuhu)
4. Kije aku tahun nie aku akan details kan lagi schedule & rekod semuanya untuk kebaikan bersama...hihihi
5. Improve skills...design & photography (aku belum mula lagi...hihihi)
6. Bercuti (25-27 feb 2011- ku menanti kehadiranmu...hihihi)

Aku rasa banyak sudah aku bercoret nie....setakat ni la dlu ye al-kisah hidupku untuk tahun 2011 yang baru bermula nie....doakan semoga aku dpt kecapi impian aku dan berjaya dlm apa yang menjadi kesukaanku.... Amin.

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816