Monday, July 26, 2010

Jumble Sale PRN 26.7.2010


Nama kedai kami...Macam2 ada...
Chocolike Cake...
Bz melayan pelanggan..hik3
Ada gaya seorang peniaga x?
Berehat sebentar sementara xde pelanggan...lalallaa
Iklan kedai jap...hik3
Aku punya partner share...pon jadi model juga...

Kepada sesiapa yang ingin merasa "Chocolike Cake" boleh la dtg esok ke gerai kami...xjauh pon kat Foyer Pusat Racun Negara aje...mai la beramai2..ajak sekali kawan2 mai...xrugi sbb ade banyak pilihan bukan setakat gerai kami tapi de banyak juga gerai lain...boleh bli baju, seluar, tudung, baju kanak2, aiskrim, tempah kuih raya, dadih, maruku & kerepek, kuih muih, baju kurung...mcm2 ada la katakan...

Ini gambar untuk hari nie...walaupon nampak kurang meriah tapi hasil memberangsangkan....esk mesti mau clear semua...hope jualan habis dijual...hik3. Aktiviti sebegini dapat memberi kita gambaran sebenar bila kita terbuka hati untuk mempunyai peniagaan sendri..kena la mula dari bawah...kerugian tue bukan bermakna kita xbagus tapi kita akan jadi lebih bagus klu kita sentiasa improve diri kita ke satu tangga ke tangga yang lain...so jangan menyesal jika kali pertama kita gagal...aku pon banyak belajar semenjak aku bekerja di PRN nie...So selain aku menimba ilmu tentang kerjaya aku...aktiviti mcm nie kira menggalakkan semua pekerja untuk mencari income lebih dan tidak semata2 bergantung pada duit gaji...btol x? Cuba..cuba dan terus mencuba...

Okla...nak balik dah...esk masih de sehari lagi untuk melariskan jualan..."Jumble SALE"...mari2............

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816