Thursday, May 13, 2010

Learn from mistakes....





Hari ni aku de kursus indesign bersama En.Man...actually sebelom nie aku ade salah paham juga la ngan dia sbb maybe kami xsaling mengenali satu sama lain...then ade la masalah komunikasi tue...tapi selepas kelas tadi hopefully xde lagi la masalah2 mcm nie....always think positive...inilah yang aku amalkan dari dlu cuma kadang2 kita manusia nie alpa...selalu aje menjadikan ianya sebagai alasan. Apapon saya nk minta maaf pada En. Man jika selama nie saya salah anggap pada tindak-tanduk En. Man pada saya...dan saya menganggap ianya jurang untuk saya belajar dengan En. Man tentang indesign nie...

TODAY, saya belajar iaitu kita dalam satu kumpulan ni saling memerlukan...saya mungkin mahir dalam menggunakan Illustrator tapi saya juga memerlukan indesign untuk memudahkan kerja saya...Oleh itu, terima kasih kepada En. Man sbb dh berkongsi kemahiran dengan saya...bukan senangkan En. Man nk luangkan masa tapi hari ini semuanya berakhir dengan baik. 

Saya akan menggunakan indesign untuk mereka cipta brochure & buletin penawar racun...itu target saya tapi disamping itu saya dapat juga memudahkan kerja saya untuk bisnes saya dalam bidang fotografi yang sememangnya saya minat....Saya mmg gembira la bila saya dpt sesuatu yang dapat membantu saya untuk maju selangkah lagi...

Semua org ade ilmu tapi bakat & keistimewaan masing2 berbeza....jangan samakan kita dengan org lain sbb kita semua berbeza....belajar dari kesilapan dan mengaku kesilapan sendiri itu bukan memalukan diri tapi mematangkan kita dan memberi kita peluang kedua untuk terus maju kehadapan..... 

Oklah dh penat berceloteh...jom kita minum dlu...yeahhhhh...!!!!

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816