Tuesday, February 23, 2010

Greenlung carnival day 1


Pameran dari pihak sekolah
Jalan2 lawat booth
Comelkan mascot nie...
Ceria aje adik2 aku nie...xtakut pon ngan mascot tue
Gedik santai
Gedik santai II yang baru cukup corum cuma yaya xde sbb dia yang amik pic nie...tenQ yaya
Sblom nak balik...tapi kenapa kubur cina aje...melayu xde??? isu2? hehehe

Hari ni ari pertama karnival greenlung ini ....mmg ramai la & sambutan daripada sek2...amat memberangsangkan. Ade satu sekolah yang membuat pameran & mmg memberi kesan juga...sbb dengan masukkan sebatang rokok kedalam tabung uji & dibakar....tar yang ade dalam rokok itu terembes keluar....perokok2 diluar sna sedar la betapa hitamnya tar itu mengotorkan tabung uji tue..mcm tue juga la ngan paru-paru2 anda semua....jadi ambik tindakan bijak "Berhentilah Merokok"....

Banyak lagi nak citer tapi aku rasa letih sgt....to be cont aje la ye....satu lagi yang aku bengang sangat...kenapa facebook aku xleh login...mmg xmunasabah..xdpt aku nk update pic...hehhee..tension btolll. OKla all...gudnite.........

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816