Tuesday, December 29, 2009

Family Holiday @t Penang



Jumaat, 25 December 2009: Family holiday di Penang....kami bergambar di atas bukit jalan menghala ke balik pulau....Sunset kat ats tue mmg cantek sangat lagi2 kami semua berkumpul bersama disini....Ayah cakap dia rasa sayu bila lihat moments mcm nie....begitu menyentuh hati...Ummi & Ayah pon layan feeling kat sni. Aku pon 1st time dtg sni sbb masa lalu g balik pulau ade nampak tempat ni tapi xpernah berenti pon nk tgk apa yang menarik kat sini...bila bersama family ramai2 mcm nie baru rasa best nak bawa mereka jalan2 kat sni. Mmg seronokla...walaupon hanya sebentar mereka mai sni tapi aku rasa mcm lama aje bila kami semua berkumpul bersama.....terima kasih sbb mai penang lawat along & edy kat sni....

Hutan Rimba Teluk Bahang...

Danial & bakal abg iparnya

Pasangan Bahagia....hehe

Along & Angah

Mandi Laut

Angah & Ucop

Adik2 bersama bakal abg ipar

Sakan bergambar...mana aku nie?

Yeahh...me & my lovely sis & bro

Kali ni bersama abg ipar plak...

Muahks...love u all

Gaya apa nie? hehe

Like it this pic so muchhh...

Seronoknya sekali2 jumpa mcm nie...:D

Hepi family...naik bot ronda2 pulau...hahha

Sabtu, 26 December 2009: Esoknya pula kami pi mandi laut kat teluk bahang....mula2 planning nk g mandi air terjun hutan rimba tapi bakal adik ipar xmau mandi sbb air kolam buatan...mcm keruh & kotor....aku pon tgk mmg btol juga...adik2 aku pon mcm xberapa nk suka mandi situ...kami pon tukar plan g mandi laut plak...tapi kami bersantap kat air terjun...hehehe....

Masa mandi kat sni....ade plak obor-obor menyerang mereka...yang mula2 kena my hubby...sian dia kena kat tangan...katanya sakit mcm kena karen...tapi lepas tue gatal2 plak. Org kedua kena adik aku si ucop...haha tapi sipi aje kat jari dia....lepas tue semua mcm takut nk mandi buat seketika...bila tengok obor2 tue dh xde ...semua terjun semula mandi....aku hanya melihat mereka mandi...mmg lawak hubby aku klu dh jumpa adik2 aku...dia lupa dh umur dia..dia sama aje mcm adik2 aku yang masih kebudak-budakkan...yang penting hubby enjoy...

Sedang duduk di tepi pantai sembang2 ngan angah...tetiba angah ajak naik bot ronda...kami pon serbu la bot yanghhh bernama aisyah....punya la seronok naik bot ronda2 sambil bergambar sakan kat atas bot tue.... pusing2 kat tempat ternak ikan & ade satu batu yang menarik perhatian sbb ade jet ski kat ats batu tue....adelah kami capture gambar2 yang menarik....

Nie la pengantinnya...baju hitam dua ni amik berkat sbb tahun depan bakal jadi pengantin plak...muahahhaa

Makan kenduri la kami...

Gedikk manja

Me & angah

Bakal pengantin...haha

Hubbyku bersama Maksu

Gumbiranya danial...nampak awek cun ka?

Nie apa kes plak nie?

Ipah yang comel...anak Maksu aku...:D

Adeq2 aku yang selenga...hehe

Posing style apa lak nie??

Ahad, 27 December 2009: Ari ni kami g makan kenduri kat Lunas. Anak akak paksu kami kawin...pengantin dia sempoi tapi tetap berseri-seri dengan tema mereka merah menyala...hehe. Yang paling best makanan & layanan kami dapat masa kenduri ni mmg besttt gilaaa.. Siap dapat makan bubur cacar yang dicampur ngan kacang ijau...menarik! Kami dapat lauk yang dihidang...patut kena amik bufet...Pengantin pon ramah & sudi bergambar kenangan. Tahniah & Selamat Pengantin Baru....buat dua mempelai...:D

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816