Thursday, November 26, 2009

Blood Test



Huhuhu...pagi ni aku kena amik darah kat Pusat Sejahtera....biasa la bila penyakit dah datang ni kenalah cek kot2 serius kan?

Aku punya la penakut ngan jarum suntik nie.....masa ambil kali pertama pagi tadi aku kena puasa dari malam tadi kul 10 mlm hingga pagi tadi...amik jerk darah aku xpandang langsung kat jarum tue..tapi kali pertama rasa mcm kena gigit semut aje...pastu aku rasa tangan aku lenguh jerk....huhuhu...seksanya klu dah sakit nie.

Lepas amik darah tue jururawat tue pesan soh datang lagi amik darah lepas makan dua jam.....huhuhuhu....ketakutan aku bertambah2 la. Bila amik darah kali kedua rasa sakit sangat sbb tangan aku belah kiri ni xdpt kuar darah....huhuhu...akhirnya jururawat tue ambil keputusan supaya amik tangan yang sama masa pagi tadi aku amik darah......huhuu dapat juga tapi aku rasa sengal2 la sbb dua kali amik dengan sebelah tangan...huhuhuhu.....hopefully resultnya ok la...minggu depan ari rabu dh boleh amik result test darah aku tapi kena berjumpa doktor dlu.....doakan supaya aku sembuh la......amin

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816