Tuesday, October 27, 2009

Kenangan Hubby d Kelantan


Hubby g kelantan sbb masuk teater....Aku pon xtau apa tajuk teater yang dipersembahkan tapi ini adelah sedikit gambar hubby aku yang aku cilok dari fb dia...hehehe...aku tengok pic dia xbanyak sbb dia yang amik gambar....huhuhu...Kalau aku de lama aku amik banyak gambar dia...muahahhahaa......(apapon dia xbg aku tgk dia berlakon...) Dalam pementasan ni hubby jadi "pangeran Yusof"...katanya la....Tapi apapon semuanya hanya tinggal kenangan....hubby dapat no 3 dalam pementasan ni...alhamdulillah....

Semuanya berjalan dengan lancar dan hubby selamat pulang malam tadi....aku seronok juga tengok dia aktif dan opis dia rajin join aktiviti2 mcm nie....sayangnyer kat PRN aku xmerasa semua tue...uhuhuhu....Okla...that's all for now....wassalam.

1 comments:

Ahtung on 8:56 PM said...

Tajuk sketsa tu 'Ledakan Kiamat'...bukan tak bg tgk...tapi i malu la hehehe...part sikit je tak banyak pon...alhamdulillah, walaupun ada banyak kesilapan semasa pementasan dapat kami atasi...dapat jugak no 3...sebenarnya dah hampa kecewa dah...tapi ada juga rezeki...

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816