Wednesday, October 21, 2009

Aku MC ri nie....huhu


Semalam masa aku g tandas, bila aku bangun aje, terus menggelungsur aku jatuh ke tangga dalam toilet tue....sakit giler pinggang aku sbb terhentak kat tangga tue...dan kaki aku luka.....huhuhu

Aku dibawa ke klinik oleh adik Yazid....Dr. kata cuma bengkak tapi xde lebam atau patah...klu patah mana aku leh jalan dh kan? Nasib baik la xde pape....tapi sblom kejadian ni berlaku aku de mimpi yang aku jatuh dan berdarah banyak....aku tido tengah hari smlam selepas makan...tapi aku xsangka kejadian tue benar2 berlaku...tapi yang peliknya...adik aku angah pon jatuh tangga smlm...lebam gak dia kata kat pinggang...nie macam de yang xkena plak....huhuhu kenapa boleh berlaku serentak...huhuhu......

Syukur suami aku urut aku malam tadi....bengkak pon dh kurang...sakit sengal2 tue de lagi..insyallah esk dh ok la....

Terima kasih sekali lagi kepada Yazid, Kak Zan dan kawan2 lain yang membantu aku masa kejadian tue....Syukur aku xapa2....klu x ssh hati org2 yang sayang kat aku....hikhik....

6 comments:

julie@julianamnoor on 10:57 AM said...

kalau patah n xleh jalan jadi cam aku la kene simen..huhu..alhamdulillah xde apa.ada hikmah disebalik kejadian

Cupu on 11:07 AM said...

btol tu...maybe de hikmah kejadian ini...syukur xde apa...

apes said...

agaknya ko tak tahan nak tercirit kot sbb makan sambal banyak sangat... keh keh keh

mohamad yazid on 12:32 PM said...

nasib baik takde pape yang berlaku
em, petanda kasut tu da kena tukar yang baru la tu
da haus...harap takdela sape yang kena lepas ni lak, adoi

ascomel on 2:48 PM said...

ingtkan pi klinik sbb sakit perut... tup2 yazid kata jatuh tangga la plak... amboii... sejuk la hati tu dah ye kena urut dengan cik abang...tak baik tau marah lama-lama..

Cupu on 4:17 PM said...

Tue la pasal
marah2 punya pasal
jatuh plak...nasib dia de nk jaga
huhuhu...tue pon sabtu ahad dia g kelantan...saya kena tinggal
huhuhu.....

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816