Tuesday, October 6, 2009

5577 Studio


5577 Studio adalah blog Kak Farah...senior aku masa di kolej teknologi mulia dlu. Aku kenal dia masa aku mula2 masuk kolej ni..dan ditempatkan di dorm 70 iaitu dorm senior aku. Mula2 masuk tue mmg aku nampak kak farah ni mcm sombong...muka dia mmg susah nk senyum masa tue...maklumla aku junior masa tue...lagi2 masa tue orientasi dok plak bilik senior....nasib xkena ragging aje tau. Mereka ni baik semuanya...cuma sje nk takut2 kan kami masa mgu orientasi tue....Aku mula kenal kak farah & sembang ngan dia masa tue dh habis orientasi. Aku suka sangat lepak dorm 70 ni...sbb de ramai senior yang baik hati kat sna....rajin ajar aku budak baru nie.

Masa kat kolej dulu...aku suka tgk group senior sbb diorg bersatu & kerjasama xmcm junior....aku dpt lihat masa aku men bola tampar....senior lelaki semua turun menyokong bila senior perempuan men bola tampar mcm tue gak sebaliknya....aku suka sangat tgk semangat diorg.....pastu dh lama tue baru la aku nampak couple2 yang romantis bangat mcm kak farah & husband kekal sampai sekarang. Alhamdulillah....

Tapi lepas tue, aku jumpa kak farah kat tempat makan depan giant kat pj...diorg suami isteri ngah makan durian. Tapi aku malu nk tegur sbb masa tue leh lupa nama plak...kang klu salah tegur naya...hehehee....akhirnya di internet juga kami berhubung dan mula akrab kembali....kan kak farah....kak farah ni mmg pandai design juga...aku tgk entry dia dari yang dulu punya blog sampai yang baru ni http://www.5577studio.com/ mmg cantek aje.

Kak farah ni punya bisnes family....buat kek rasanya. Sebb aku suka tgk design2 kek mak kak farah ni mmg cantek cuma xberkesempatan nk merasa jerk lagi...hehhee...kot2 menang ni boleh la merasa erk kak farah....

Sekarang keluarga kak farah nampak ceria dengan kehadiran ahli baru Aqilah. Semoga family kak farah bertambah ceria & bahagia selalu....amin. (Doakan saya dapat baby comel mcm ank kak farah erk...hehehe)

Akhir sekali, terima kasih kak farah sbb bagi saya join lucky draw ni...mana tau saya menang kan? Hehehe......ceria selalu.....jangan lupa kunjungilah http://www.5577studio.com/ selalu...sbb semuanya yang ade dlm blog ni mmg menarik & banyak cerita tentang kehidupan kak farah menjalani hidup sebagai seorang anak, kawan, isteri & ibu kepada anak2 beliau.....

Teruskan usaha kak farah sehingga kak farah kecapi apa yang kak farah inginkan.....chaiyok2x

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816