Monday, September 7, 2009

Biskut Lagi...


Biskut Nestum
Biskut Semperit

Hari ni aku berjaya buat dua jenis biskut ni...mula2 aku wat biskut semperit ni guna acuan semperit tapi bunga dia leper bila aku bakar...jadi aku ubah skit resepinya kasi jadi mcm ni...jadilah biskut semperit patern baru ni...tapi rasa dia mmg macam semperit la...hehhee cuma xrapuh la...aku pon xtau pe ssh sangat nk wat semperit nie....

Biskut Nestum plak permintaan hubby aku...klu ikutkan xde dalam planning nk wat biskut Nestum ni tapi dh hubby suka aku turutkan juga la....agak kepenatan malam ni tapi ingat esk nk cont wat Biskut Nestum lagi sbb xcukup lagi tuk nk bawa balik kampung tok raya nnt...hehhee

Terasa cepat lak aku nk raya...xsabar2 nk balik kampung...tahun ni ummi kata family aku banyak kumpul kat Rembau...dh plan nk wat kambing bakar, nasi tomato & mcm2 lagi la...siap donate satu family RM100....huhuu...sje enjoy2 sama family time raya nnt....bestnyer....nasib raya ni dapat raya sama family aku pagi raya...tahun depan kena la bg rumah hubby raya 1st plak....

Ermmm...rasanya tangan aku ni dh xberdaya nk menaip sbb dr tadi dok uli wat biskut ni...ok semua...selamat bersahur....C U When I C U...daaaaaaa

Wassalam...........

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816