Friday, August 14, 2009

Yes...sampai jua akhirnya


Yes!!!!!! Sukanyer aku..dh dapat sofa baru nie...ermmm apa lagi erk yang xlengkap kat umh aku ni...ooo ya tinggal bilik satu lagi la nk kena bli set bilik tidur untuk family aku & hubby aku klu diorg dtg umh nnt...Alhamdulillah aku bersyukur..skit2 lama2 berjaya juga rumah kami jadi umah org yang dh kawin...klu x aku tgk mcm umh org bujang aje...Gumbira rasa dihati..ilang plak sakit pewott aku tadi....muahahhaaa...Thanks tue all yang menyapot baca blog aku erk...daaa....Wassalam.

12 comments:

FirZie83 on 7:53 PM said...

tantiknya umah.....kemas n colour ijau...aku sgt sukakkkkkkk...nanti balik KL...mai la jalan umah aku...

Ahtung on 7:58 PM said...

hehehe perabot nie lame dah nak bli...asik kene pospone je...bli skit2, pasni yang lain akan menyusul.

Lenny a.k.a LeN on 8:28 PM said...

ada class gitew sofa ko...
nanti raya aku datang beraya ek... hahaha... cantek umah... jeles aku... tak sabor nak duduk rumah sendiri nnt... hehe

Cupu on 8:49 PM said...

Mekasih semua...
Azie : Nnt klu aku lik KL aku roger2 la ko erk...hehe

Lenny : Datang la nnt aku wat open house erk...mai ramai2 makan aku masak special...hehee

Anonymous said...

OOooo..sakit perut ye..jaga ko, nnt kami p buat spot cheeck mengejut ke rumah... pesanan dari landlord.

Cupu on 1:12 AM said...

To Landlord, sila la datang
tapi bgtau dulu...nnt kami berjalan ker apa...uweekkk! Sakit pewottt nie...rasa de salah makan nie..tapi edy ok lak...huhuuhu

Fabulous Suyunn..~ on 5:10 PM said...

Wahh..hepinye tgok adiah wedding yg akak kasi tergantung kt umah dieee...HEPII..HEPII...=)))

Cupu on 5:41 PM said...

Mestila...
pandai akak pilih warna fav kechik kan...sesuai gituuuu

apes dengki said...

Lawa nye umah... jeles aku... isk isk... takpe... nanti korang dah ada anak-anak, mesti banyak grafiti kat dinding tu... tak sabar rasanya nak tunggu saat itu... he he he...

Cupu on 12:47 PM said...

Hahhaa...
Hope xjadi mcm tue..
aku akan didik anak aku jadi budak yang sangatttt baekkk..
lalalala....:P

Unknown on 12:35 PM said...

awat p beli kaler kusyen tu yg terang cik, nanti dh ade anak nakal plak cam ammar br ko tau..tiap2 mgu bsh sarung kusyen.wawawa..haippp...ammar jgn lap kat kusyen ye.!!

Cupu on 12:54 PM said...

Hehe...tue hubby aku yang nk color tue..Aku ikut ajelah...xpelah nnt aku babab anak aku klu dia nakal2...

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816