Tuesday, August 18, 2009

Pixa for Smoke-free brochure


I like this photo for the brochure...look naturally happy family...hehehe
Hehe...so sweet this pixa Humairaq smile & happy playing
Amboi...this one best pixa...model dh mula memahami situasi yang kami mahukan...hahaa
Tak tinggal juga bonda pon nk bergambar juga ngan baby H
Candid...cak!!!
Yes...i got this nice photo with baby H...muahks!!!
Aksi manja ngan baby H
Abg din ngah citer sal "IKAN"...lalalaa

Gambar2 yang 1st & 2nd tue yang menjadi pilihan tok brochure baru...esk nk amik pic bad evironment plak yang penuh dengan asap rokok...hehehe...Okla nk cont klije...klije2...muahhahaa

Wassalam...

4 comments:

smalldiary on 5:27 PM said...

aku rasa pic yg sesuai tu pic yg ketiga lah... sbb nampak cam diorg dah selesa sket... tak lah cam ikut script.. tapi yg pertama ok gak... cuma ader dua tiga pic yg tak sesuai langsung...jeng jeng jeng..pic tu adalah pic yg ader muka budak kai tudung hitam tu... semaaak jer... hehehhehe....

Cupu on 5:38 PM said...

Muhahaha...pic yang pakai tudung itam tue xmasuk dlm list la...
tue pose manja tok kenangan...
hahhaa...lalalla
mana leh aku xde dlm gambar2 tue...
aku kan bonda dia juga...hahhaa

Anonymous said...

nasib baik ada sessi shooting ni..kalo x kempunan humairaq nak p tasik USM. hahahaha. jgn marah.

Cupu on 12:53 PM said...

Haha...
tue bukan salah Humairaq
tue ibu & abah dia la kena rajin bawa jalan2...
Humairaq nampak sonok jerk jalan2 kat situ...hehe

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816