Thursday, July 23, 2009

Benciii...


Kenapala ari ni hati aku disakiti lagi...Aku baru nk ceria...nak lupakan sakit kepala aku yang berdenyut2 dari semalam..tapi ade lagi org yang sakitkan hati aku nie...bertambah2 sakit kepala aku dibuatnya. Klu org tue aku xsayang sangat aku xde la kesahkan...tapi ni mmg sepatutnya dia menjadi tempat aku berlindung, minta dibelai dan disayangi...

Aku stress sgt2 skang nie. Xde sapa paham apa yang aku rasa skang nie. Biar la sakit kepala aku ni makin sakit sbb aku boleh lupakan kelukaan dihatiku ini...huhuu

Kechik...sabar ye. Ko kuatkan...tahan lagi kechik....caiyooo2...Jangan cepat putus asa....OK!

2 comments:

julie@julianamnoor on 2:18 PM said...

jgn stress...nnt susah nak pegnnat..huhu..

Cupu on 2:51 PM said...

Huhuhu...ntah la
ssh la aku ni

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816