Monday, June 29, 2009

Smoke-Free Campaign


Sokong la persekitaran bebas rokok. Nie adalah kempen tuk Smoke-Free environment yang diadakan di Tesco extra, sungai dua, Penang. Kami yang menandatangan di atas kain putih ini semua adalah penyokong kempen ini. Ini adalah salah satu langkah untuk mengurangkan kadar perokok di negara tercinta Malaysia. Jika kita bebas daripada persekitaran yang kotor dengan asap rokok...mungkin ianya dapat mengurangkan kadar penyakit yang ada di negara kita ini.

Oleh itu, marilah kita rakyat Malaysia menyokong Kempen ini (smoke-free) bagi mengurangkan perokok-perokok yang merokok di sekitar tempat yang dilarang merokok dan perbanyakkan kempen2 sebegini bagi memberitahu rakyat Malaysia betapa bahayanyer asap rokok ini kepada diri kita.

Sekian, Terima Kasih.......

12 comments:

apes merajuk said...

mana gambar aku? nanti org kata aku tak buat kerja...

Ahtung on 10:29 AM said...

huhuhu ada apa dengan gambar

apes terasa said...

aiyaaa... sekali bodyguard dia masuk daaa... nak pinjam robot aku lah tu... hehehe

Ahtung on 11:34 AM said...

huhuhu pinjam seminggu leh tak?

apes said...

mana boleh... sebelum tido aku lap lap dulu tau...

Cupu on 11:52 AM said...

Wei..apa ni citer sal robot kat blog aku ni...shuuukk..pi main jauh2
hahaha...hang mmg suka ponteng kije..kan xde gambo hang...padan muka

apes say no said...

bila masa aku ponteng... fitnah tu... aku cari idea kat toilet... ko mana nampak...

Cupu on 12:15 PM said...

Eleh..takkan pi toilet sampi berjam2
ko sembelit apa
muahhahahahaa

apes said...

alah... ko pon selalu hilang apa... org lain pon selalu hilang apa... tak de pon kecoh kecoh... aku gak yg org kata ponteng... sapa lah aku ni... politik tak kuat... org tak suka kan... takpe... nanti aku hantar surat... mintak naik gaji...

apes said...

takpe... ko tolong bersuara bagi pihak pihak yg tak puas hati aku asyik hilang... pasni, kalau aku hilang, maknanya ada kat bawah meja...

apes said...

apsal blog ko ni jadi tempat citer citer camni ni? pelik aku... balik ke topik asal, masukkan skit gambar aku... yg hensem hensem...

Cupu on 2:48 PM said...

ko yang merepek kat sni sapa soh!!
Hahhaha...xnak. Biar muka ko mcm tu. hensem gak pe...muhahahah

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816