Thursday, April 9, 2009

Sedihnyer...huhuhu




Tgkla betapa gumbira mereka disana....tapi sedihnyer aku xdpt bersama mereka...selalunyer aku akan ade jerk dengan mereka...tpi tahun ni berlainan sbb aku jauh diperantauan....rasa sedih dan sebak bila aku xdpt nk sambut besday ummi aku bersama2....diorg semua siap 3G dengan aku supaya aku terasa dekat dengan mereka. Siap kata kami semua tolong mkn kan tok along ngan abg edy ye...huhuhu...aku dh la lapar masa tue...nk makan kek juga...hehehhee...xpelah dh xde rezeki nk sambut besday ummi tahun ni sama2...nk balik pon xcukup ongkos...huhuhu...
WINDUNyerrrrrrrrrrrr.........Selamat Hari Lahir Ummi...semoga bahagia selalu ngan ayah n dipanjangkan umur....Muahkksss! Sayang ummi.....

3 comments:

FirZie83 on 11:51 AM said...

mmg cedih kechik...kita x le nak dekat mcm kita blum kawin dulu...bukan la maksud da kawin...x le slalu ngn family kita tapi maksudnya kita kena follow ke mana je hubby kita...x le nak follow family da....kalo dulu blum kawin...ikut je ke mana family pegi....

Cupu on 12:08 PM said...

huhuhuh..tue la pasal.
Aku menangis gak semalam sbb xdpt sama keluarga.
Suami plak cari pasal...sedihnyerr

FirZie83 on 12:31 PM said...

mmg cedih kechik...aku skrg parent dok kt kmpg..kmpg aku mmg kat kmpg laki aku...walaupun bila blk kmpg dekat tapi ttp rasa sedih sbb x le nak bersama family all the time...

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816