Thursday, April 23, 2009

Percaya kah anda???




Percaya x ni muka aku....muhahahaha...lawaknyer n seksi nyer aku....jom kita sahut cabaran Lip Ice....muahhahahaha... (Jangan percaya ye...ni super impose aje...skang apa pon bole buatkan??)

8 comments:

Wife to Firdaus Ghazali on 6:34 PM said...

aku caya...apa pun bole ngan super impose nih...ko jgn pulak buat keja2 x elok ngn bakat tue...wakaka...

AiYa on 6:42 PM said...

ahaaha. xmo la ko kurus. mcm rangka ja aku tgok

Wife to Firdaus Ghazali on 9:14 PM said...

tul ar nik...kalo kecik kurus mesti x cantik kan...lagi sweet skrg...

Cupu on 8:59 AM said...

hehe...aku kurus xcomey erk??
takpe aku suka diri aku skang
janji aku hepi n ceria dan paling penting sihat...hehehe

Cupu on 8:59 AM said...

hehe...aku kurus xcomey erk??
takpe aku suka diri aku skang
janji aku hepi n ceria dan paling penting sihat...hehehe

Cupu on 9:51 AM said...

hehe...aku kurus xcomey erk??
takpe aku suka diri aku skang
janji aku hepi n ceria dan paling penting sihat...hehehe

Wife to Firdaus Ghazali on 1:42 PM said...

tul tu kecik...kekalkan skrg...cuma kita jgn tambahkan lagi daa...kurus sgt pun x best...

Ahtung on 10:14 AM said...

mcm muka fafau pon ade gak

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816