Tuesday, January 20, 2009

Girls Day Out




10.30 pg

Hari sabtu lepas aku ngan Ros & Maria roomate aku g la RZac, Seberang Jaya nk wat sauna & lulur, Maria wat urut bali...kami xpernah cuba jadi keinginan mencuba tue mmg la ade. Bila kami sampai sna kami g sarapan dlu. Konon2 dah jumpa la kedai kecantikan yang kami cari, rupa2nya salah tempat...nasib xg lagi. Kami tgk nama kedai tue lain jadi confiuse plak....Rzac dengan R & Z muhahahahhaa.....konsep kedai sama jerk....

Bila sampai kat tempat yang kami tuju, tgk dari luar mcm biasa jerk tapi bila dh masuk kat dalam kedai tue...WOW!!! Mmg grand la wa cakap lu...Mmg tenang dan nyaman dengan haruman bunga yang senantiasa segar baunya. Aku ngan kawan2 jadi xsabar nak merasainya. Bila dh masuk dalam sauna tue, mula2 ok lama2 terasa panas sangat2. Tapi badan rasa segar aje...mungkin disebabkan ramuan bunga yang dikhaskan dlm bilik tue menjadikan aku dan ros rasa seronok plak...makin lama makin best plak dan kmi ketawa xhenti2 dalam bilik tue...walaupon tempat dia sempit skit tok dua org kami tetap gumbira...sepatutnya satu bilik sorang tapi aku rasa dua org lagi best klu x bosan dok dlm kepanasan tanpa teman...hehhehe

Bila time lulur aku dan rose dipisahkan....time ni la aku syokk tidoooo....hahhaa..sedap diurut2 oleh akak yang melulur tue...muahahhahahaa....mmg best. Nnt rasa nk g lagi la. Rasa sedap plak buat mandian plak ke...mandian bunga2 aromaterapi plak.....huhuhuhu...syokkknyerrrr...

5.30 ptg

Petang plak aku lepak umah atip sebabnya member kami si Yun & Roy datang dri banting. Kami melepak sambil makan2. Mereka sibuk melayan kerenah anak2 mereka. Aku juga yang xde anak lagi...huhuhu...sedihnyer...



Tgkla betapa hepinyer mereka...Yun & Roy dah de dua anak...Atip & Apes pon nk masuk dua anak...huhuhu aku satu pon xde lagi...xpe insyallah tahun depan anak aku menyusul plak...hehe
Sabar ye cik Nurul...coming soon....muahhahahhaa



Amboi Balqis tunjuk apa tue...ni sebelah ni bisik2 apa plak nni...budak2 ni mcm2 karenah tapi tetap comel kan...Aku suka tgk diorg klu dok kusyuk main...Comel sangat...

Nielah anugerah tuhan yang paling bermakna dalam kehidupan...

5 comments:

AiYa on 11:39 AM said...

ohoho..muka balqis sebijik atip la..

Ashiteru_83 on 11:49 AM said...

Hehehe....biasala anak mak
manja bukan men takleh tinggal langsung...xnampak mak dia reyau satu penang...hehehe

Ashiteru_83 on 11:49 AM said...
This comment has been removed by the author.
Wife to Firdaus Ghazali on 11:52 AM said...

wah...yun n roy da ada 2anak...aku da setahun lebih...sorang pun x da ni...sedeynya...

JaSmIn on 5:03 PM said...

yun ngn roy... wah dah smpai penang..min pon lame x jupe dorang last jupe mse kduri kawin min dorang dtg..tak aci nih penang da smpai ktaorg sbelah2 pn x jpe lg hehehe lost kontek la nik plzz no yun plzz

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816