Tuesday, July 15, 2008

Moody


Semalam aku merasa sgt sedih...sehingga airmata mengalir tanpa henti2nye. Ntah kenapa aku merasa begitu tersentuh dengan org yg paling aku sayang dan dia juga menyanyangiku. Aku kah yang terlalu sensitif dengannya?

Kadang kala aku seolah mementingkan diriku. Tanpa aku memikirkan org disampingku...perasaan, hatinya, masalahnya.. Huhuhu

Apa yang harus aku lakukan...untuk membahagiakannnya sepertimana dia membahagiakan diriku. Adakah aku harus mengubah diriku untuk menjadi yg terbaik untuk dirinya?

Aku memerlukan ruang untuk aku berfikir...dimanakah salah & silapku.
Dimana harus aku perbaiki untuk kebahagian bersama...
Aku sayang & cintakannyer.
Aku tak mahu dia terluka dengan kerenahku..lemas dgr rengekku...

Apa yang harus aku lakukan????

2 comments:

AiYa on 2:47 PM said...

go away.., take a breath. new air, new ppl may help.

uyien_iecha on 7:51 PM said...

ala cian nyer ko mok..naper gitu lak jadinya??apa yang tak kena lagi??hm..ingatka biler dah dekat dengan orang yang disayang(mon),takde lagi gaduh-gaduh tapi..lain lak yang berlaku..biasalah tu mok..aku pun yang dah kawin ni pun ada gak selisih faham.bak kata p.ramlee dulu.."lagikan lidah tergigit,inikan pula mok dan mon"..ha..ha..ha..berikan diri ko tu waktu untuk berfikir dan nilai di mana salah dan silapnya.kadang-kala kita ni manusia,lalai dan terlepas pandang dalam satu-satu hal sehingga ada yang terasa hati..k?aperpun,bawalah berbincang..adios

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816