Wednesday, July 30, 2008

I Hate Sindarela drama...huhuhu


Photobucket - Video and Image Hosting

Geramnyer aku...punya la aku tunggu ending citer sindarela nie. Aku berharap dia dengan Hussein Mentibang...tau2 dua2 pon dia xpilih. Huhuhu....frustnyer aku tgk. Dah la masa mula2 tue diorg bukan men romantika walaupon brutal. Tetiba ending dia diorang xbersama. Pastu kuar plak laki yg xfamous. Huhuhu...kasi la Aaron ke yang jadi pasangan Amani dlm citer Emil Emilda tue..kira ok la juga. Arggggggggghhhh...tak suka3x!!!

Cinta mmg xsemestinya bersatu. Tpi itu klu cinta bertepuk sebelah tangan. Cinta pertama mmg selalunya xkan bersatu dan xmungkin kita hanya jatuh cinta sekali dalam hidup. Namun jika kita menerima dan memaafkan seikhlas hati untuk cinta kita...semuanya mungkin akan menjadi kenangan terindah dalam hidup kita. Kisah yang xmungkin semua org memilikinya. Huhuhuhu....Kegagalan dalam cinta pula adalah langkah pertama kita mengenali erti cinta. Jadi, klu gagal sekali dalam bercinta xsemestinya gagal tok slamanya...hehe...mcm pengalaman aku plak.

Apapon aku dh nonton citer ni sampi ke episod terakhir. Cuma aku terkilan ending dia mcm nie. Xmemberangsang kan...hahhaa...apa pon kita enjoyyyyyyy!!!!

2 comments:

julianamnoor on 8:52 AM said...

HA...ending dia..dia suh kita pikir..bukan suh tgok je..kekeke..so wat la ending sendiri atau bg harapan la supaya depa sambung lain..haha..jgn tensi2..untuk aku yg tak follow semua ni tak tensi la..hahahha..the moral is, dont follow all the espisode from drama bersiri..haha

Ashiteru_83 on 9:04 AM said...

Hehhe...amboi2!
kita ngah geram nie
mentang2 dia xtgk citer sindarela nie..
Sedey tauuuuu!

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816