Tuesday, July 18, 2006

Kembali


Hai wahai blogku...
Rindu aku sama kamu.Seperti biasalah kita. Skang life aku kembali ceria kerna aku kembali sebagai student di UniKL. Ri ni klas aku pagi2 buta. Memang carer la bangun awal, berebut bilik air, berebut naik lrt. Huhuhu...Berbeza masa di Micet dulu. Akulah paling lambat gi klas tapi skang akulah paling awal gi klas. Hhuhuhu...perubahan tu penting. Barulah hidup lebih bermakna. Haha..Tapi aku lebih suka klu klas ade drpd xde. Xadelah aku melepak jerk. Maklumlah KL. Byk tempat boleh gi. Mmg giler ahh klu nak berjalan jerk. Masa memula start klas, sakit gak kaki aku jalan. Mcm nak tercabut kaki nie. Xpernah jalan sejauh tue. Tp dah lama2 oke plak. Kekadang rasa seronok plak jalan jauh, naik lrt, gi sana gi sini. Hehe..mulalah nk wat jahat. Bak kata ayah, "anak ayah nie nnt langkah jauhlah, kengkawan ramai kat sini". Ayah mmg mamahami anak sulung dia yang nakal nie. Dah lah kuat ngajuk. Isk...apa nk jd nie kechik. Sampai bila nak manja ngan ayah nie. Dah besar tau. Huhuhu...Tp apa nak wat. Dah mmg lumrah aku mcm tue. Ummie pon dh malas nak layan klu aku ngajuk. Dah tau mana aku pergi klu ngajuk. Huhuhu...Walaupon selalu beza pendapat ngan ummie tp klu xgaduh ngan ummie xbest gak...nnt tak rindu. Gaduh2 sayang. Poyolah kau kechik. Menggel...kah..kah..kah...okeler. gerak lue la. Mana leh lama2 kat blog nie. Nnt makin meleret plak cer aku kat sini. Chao sin chi...

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816