Thursday, June 8, 2006

Presentation Day 18 May 2006





Masa ni aku jumpa semula ngan kengkawan aku yang dah lama aku xjumpa. Memang aku rasa seronok sangat xterkata...hehehe...Tengoklah gambar2 kami yang ceria bila dapat jumpa semula. Walaupun kita terpisah jauh tapi di hati kita selalu dekat...






Huh! Tgklah pelbagai aksi dari kengkawan aku nih. Ader yang glamour tau. Masing2 dgn style masing2. Hehe...Semua yang aku jumpa semua banyak yang dah berubah. Paling aku suka tgk ialah Eina, Am, Huda, dan Pak Lah tu. Bkn main lagi klu amik gambo. Huuhuu...Tapi still comey kan? Selamat semua kengkawan. Kita jumpa semula pada 06.07.2006 Pendaftaran Semester baru bermula...All the best to all of you...Chayooo2!

0 comments:

 

Copyright © 2009 Si Cupu Diary Designed by Cupu | Contact Me at kechik2816